§ 1
1. Właścicielem i administratorem danych jest Pensjonat Raad na Uroczysku Paweł Iwanicki, z siedzibą w Szklarskiej Porębie, przy ul. Kołłątaja 3a, NIP: 642-274-76-93, adres e-mail: apartamenty@raad.com.pl, tel. +48 519 547 515 zwany dalej „Pensjonat Raad na Uroczysku”.
2. Regulamin Pensjonatu Raad na Uroczysku stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury obiektu.
3. Pensjonat Raad na Uroczysku świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, zgodnie z profilem działalności.
4. Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie obiektu https://raadnauroczysku.com.pl/.
5. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt.
6. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
§ 2
1. Jednostką rozliczeniową w przypadku świadczenia usług noclegowych jest doba hotelowa. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Pensjonat Raad na Uroczysku na specjalne życzenie może wydłużyć dobę hotelową (za przedłużenie jest opłata 50% wartości doby i przedłużenie możliwe jest do godz. 14:00) – w miarę dostępności pokoju. Ostatecznego potwierdzenia dokonuje pracownik recepcji na wniosek Gościa w dniu wyjazdu.
2. Życzenie przedłużenia o kolejną dobę hotelową Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 09:00 w dniu planowanego wymeldowania. Recepcja potwierdza możliwość w miarę dostępności pokoju. W przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu recepcja może odmówić wydłużenia pobytu.
3. Aktualna oferta cenowa świadczonych usług noclegowych publikowana jest na stronie internetowej: www.raadnauroczysku.com.pl.
a. Ceny przedstawione w cenniku zawierają podatek VAT.
b. Wysokość ceny za pobyt w obiekcie uzależniona jest od długości pobytu i terminu pobytu.
c. Cena nie zawiera opłaty miejscowej. Jest ona doliczana jako dodatkowa opłata.
4. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, niezameldowanym w Pensjonacie Raad na Uroczysku.
5. Osoby niezameldowane w Pensjonacie Raad na Uroczysku mogą przebywać w pokojach jako Goście osób zameldowanych w Pensjonacie Raad na Uroczysku, pomiędzy godziną 11:00 a 20:00, po uprzednim poinformowaniu recepcji.
6. W Pensjonacie Raad na Uroczysku obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00. Pensjonat Raad na Uroczysku może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
7. Gość ma obowiązek pozostawienia wynajętego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym.
8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenia, zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego Gości – wartość materialną określa Dyrekcja obiektu.
9. Dzieci do lat 12 mogą przebywać na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
10.Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
11. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie tytoniu i wyrobów tytoniowych jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
§ 3
1. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres poprzez zamówionego przez Gościa kuriera.
W przypadku braku kontaktu ze strony Gościa w kwestii pozostawionych rzeczy, Pensjonat Raad na Uroczysku przechowuje przedmioty przez okres 1 tygodnia. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną zutylizowane.
2.Pensjonat Raad na Uroczysku jest ubezpieczony w zakresie określonym odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego. Gość jest zobowiązany zawiadomić recepcję obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność Pensjonatu Raad na Uroczysku z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych przedmiotów jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane w depozyt w recepcji. Odpowiedzialność obiektu jest ograniczona również w przypadku, kiedy Gość nienależycie zabezpieczył pokój – należy sprawdzić zamknięcie pokoju po każdym jego opuszczeniu.
3. Pensjonat Raad na Uroczysku ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości korzystających z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
4. Wybrane części Pensjonatu Raad na Uroczysku są monitorowane.
5.Pensjonat Raad na Uroczysku może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu.
§ 4
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych przez obiekt usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja obiektu.
3. Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez obiekt usług w formie pisemnej (nie później niż 2 dni od jej zaistnienia).
4.Reklamacje rozpoznawane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 5
1. Pensjonat Raad na Uroczysku akceptuje pobyt zwierząt do 25 kg za dodatkową opłatą tylko w niektórych pokojach, po uzgodnieniu z recepcją obiektu.
§ 6
1. Rezerwacja pobytu w Pensjonacie Raad na Uroczysku odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie – zasady rezerwacji oraz Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną, które dostępne są na stronie internetowej: http://www.raadnauroczysku.com.pl/.
2. Zasady korzystania ze strefy relaksu oraz innych atrakcji obiektu, jak również parkingu regulują odrębne regulaminy, które stanowią integralną część niniejszego regulaminu.
3. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej.
4.Gość w każdym czasie posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania zmiany i usuwania.
5. Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Apartamenty na Uroczysku na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO oraz w Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej.
6. Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi noclegowej lub subskrypcji Newslettera.
7.Korzystając w jakikolwiek sposób z usług świadczonych przez Pensjonat Raad na Uroczysku, Gość akceptuje zasady zawarte w Polityce prywatności opublikowane w serwisie http://www.raadnauroczysku.com.pl/.
§ 7
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)
REGULAMIN - ZASADY REZERWACJI
Potwierdzenie rezerwacji zawiera:
1. Numer rezerwacji.
2. Nazwę obiektu: Pensjonat Raad na Uroczysku, numer telefonu, nr konta bankowego.
3. Nazwisko i imię Usługobiorcy.
4. Adres email, numer telefonu Usługobiorcy
5. Datę rezerwacji.
6. Cenę pobytu
7. Kwotę zadatku:
8.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości minimum 30% wartości przewidywanego kosztu pobytu.
9. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku, brak wpłaty spowoduje anulowanie rezerwacji. Numer konta bankowego na które należy uiścić zadatek za pobyt w Pensjonacie Raad na Uroczysku, usługobiorca otrzymuje droga elektroniczną wraz z potwierdzeniem rezerwacji.
10. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
11. W przypadku błędnie skalkulowanej oferty, pensjonat ma prawo do jej korekty.
SPOSÓB ZAPŁATY
1. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później na rachunek bankowy. Rezerwacja uważana jest za potwierdzoną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku w wysokości wskazanej w pkt 8 powyżej.
2. Reszta płatności za pobyt następuje podczas meldunku.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.
ANULOWANIE REZERWACJI
1. W celu zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Apartamentów na Uroczysku telefonicznie + 48 519 547 515 lub mailowo raad@raad.com.pl
2. Zmiana terminu rezerwacji jest jednoznaczna z odstąpieniem od warunków umowy rezerwacyjnej i wiąże się z utratą zadatku.
3. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja i wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany czas pobytu.
REKLAMACJE
1. Reklamację Usługobiorca można przesyłać na adres e-mail: raad@raad.com.pl, bądź pisemnie na adres Usługodawcy.
2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.
4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
DANE OSOBOWE
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest, Pensjonat Raad na Uroczysku Paweł Iwanicki, z siedzibą w 58-580 Szklarska Poręba, przy ul. Kołłątaja 3a, NIP: 642-274-76-93, adres e-mail: raad@raad.com.pl, tel: + 48 519 547 515 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju (zwanej dalej „Apartamenty na Uroczysku”), który przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem – w oparciu o przepisy Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO. Dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą Polityką Prywatności, z która znajduje się na stronie www.raadnauroczysku.com.pl.